Patologia się sprzedaje, czyli o paradokumentach….

Co znajdziemy od rana do wieczora w TV z mądrych propozycji? Kompletnie nic, prócz patologicznych paradokumentów, weźmy sobie na przykład serial 19+ z TVN i to o nim w większości będzie ten wpis, gdyż ten serial jest najbardziej patologiczny xD

W pierwszym odcinku poznajemy Melanie, która zachowuje się jak niespełna rozumu. No kurwa, kto normalny w robocie nagrywa vlogi w pracy i wymiguje się od pracy, a potem o kurwa wylali mnie z roboty i trzeba to ogłosić całemu światu XDDD

W późniejszych odcinkach jest jeszcze gorzej, najpierw chłopak zdradza laskę, ona się na niego wkurwia, ale gdy ona go zdradzi z pierwszym lepszym, to wszystko jest kużwa w porządku i się wkurwia na byłego faceta, że zrewanżował się seksem z przyjaciółką XDDD No sorry, ale zasłużyła sobie xD Nie wiem, to chyba taka nasza mentalność też jest w kraju, że faceci zdradzają, a jak baba zdradzi faceta, to nie ma problemu, wszystko w porządalu xD

Albo sytuacja w stylu nieszczęśliwej miłości, dziewczyna zabujała się w chłopaku, który jej nie kochał, a potem ta robiła wszystko, żeby utrudnić mu w życie, po drodze wpadła jeszcze w nałóg narkotykowy, śmiem twierdzić, że takie rzeczy to tylko w bajkach i paradokumentach XD Pomińmy to, że ci ludzie mają 19 lat i więcej, a zachowują się jak dzieci z podstawówki w stylu : o kurwa potnę się pluszakiem, bo on mnie nie kocha xD

W większości przypadków seriale tego typu obrażają inteligencję odbiorców xD Najgorsze jest to, że z powodu dostępności tylko paradokumentów na TVN czy Polsat nie ma co oglądać za dnia i trzeba sobie wykupić lepszą tv, by mieć chociażby national geographic i planete+ xD

Wszyscy pewnie pamiętają jak ten sam TVN nagrał Ukrytą Prawdę z Wampirem Mikołajem, albo jak Polsat nagrał pamiętniki z wakacji z mięsnym jeżem w roli głównej, macie chociaż filmik z tego drugiego przykładu i fotkę z tego pierwszego :

 

fab53b88-2348-11e2-aaef-0025b511226e-300x169

 Dlaczego tak jest? Bo patologia się sprzedaje, szkoda mi tylko tych ludzi, którzy zazwyczaj są studentami i muszą zarabiać na takich filmach, a potem istnieć w życiu realnym i być pośmiewiskiem dla innych. Ciekawi mnie co dziś robią bohaterowie tych paradokumentów. W „Szkole” też mamy wiele idiotyzmów co ukazuje niektryty krytyk (tak on dalej żyje i nagrywa dalej dobre filmy xD

 

 

Jedynym dobrym przykładem paradokumentów jest moim zdaniem „Szkoła Życia”, serial ten był realizowany w TVP2, to było zdrowe podejście do tematu, łącznie z wyjaśnieniami psychologa i takie paradokumenty powinny być tworzone, ale niestety dla nas jest to zbyt nudne, my pragniemy oglądać głupszych od siebie, serial Szkoła Życia nie był wiec kontynuowany, zapewne z powodu wyników oglądalności, choć chętnie bym chciał by to wróciło, bo to się wpisuje w kanony misji lepiej niż „Rolnik szuka żony” (Dlaczego Kurski i jego poprzednicy, z mojego abonamentu finansują takie coś jak „Rolnik szuka żony”, przecież to jest równie chore jak Polsatowe „Chłopaki do wzięcia” XD

Cóż, tak się rozpisałem, ale chyba trafiłem w punkt. Panie Miszczaku i Panie Solorzu wasz kontent na kanałach to rynsztok. Ludzie chcą też mądre propozycje! Nie wystarczy powrót Milionerów, tu trzeba czegoś więcej, bo inaczej będziecie określani jako telewizja dla idiotów, choć już chyba tak jest.

No to do kolejnego wpisu.
Wasz XNT